از مخاطبین محترمی که تاکنون به مطب دکتر عالیه خامنه ای، برای درمان خود یا عزیزانشان مراجعه کرده اند و از این طب نتیجه گرفته اند درخواست می شود با بیان نام و یا شرح بیماری، طول مدت درمان ، سن ، جنسیت و وضعیت تاهل و تجرد بیمار، دیگران را نیز از اثرات این طب آگاه کنند.


پسرم پنج ساله بود که به خانم دکتر مراجعه کردم البته از ۲٫۸ ماهگی درگیر بیماریشون بودم. طب شیمیایی میگفتن آسم و به مرور زمان که پیش میرفت اسپری نارجی و آبی و داشت می شد بنفش و خلاصه بستری بیمارستان و بعد از اون بازم خوب نمی شد هی چرک خشک کن قوی ... تا از طریق دوستی خانم دکتر معرفی کردن

ماشاءالله خیلی صبورن چون بنده از پرند تماس می گرفتم خانم دکتر مادر محمد هستم الان اینطوری چیکار کنم و با آرامشی که به من میدادن و راهنماییم می کردن. الحمد الله الان چندین سال که پسرم خوب شده و الان کلاس هفتم.


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

سلام ذوالفی هستم ۱۹ساله
دو سال پیش دچار مشکل کهیر شدم و به حدی بود که دکتر تشخیص امکان خفگی به علت ورم ریه و معده را داده بود که موجب تزریق چند کورتون و تنفس با اسپری اکسیژن شد که اثر بخش هم نبود.
با خانم دکتر تماس گرفتم و ایشون تلفنی تجویز کردن که به لطف خدا در عرض ۲۴ساعت کاملا رفع خطر شد.
تشخیص و دقت خانم دکتر واقعا عالیه و آرزوی بهترین ها رو برای ایشون دارم


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

سلام
43ساله هستم.چند ماه قبل دچار لکه بینی و سپس خونریزی شدید شدم که حدود 45روز طول کشیدبه دکتر مراجعه کردم بعد از کلی ازمایش و سونوگرافی دکترم تصمیم به کورتاژ تشخیصی گرفت.به خاطر ضخیم شدن آندو متر رحم .و چون نزدیک عید بود سعی کرد با داروهای ضد انعقاد و هورمونی خونریزی رو کنترل کنه و عمل رو به تعویق بندازه.به لطف خدا از طریق یکی از دوستان آدرس مطب خانم دکتر رو گرفتم و مراجعه کردم.و با استفاده از دارو های گیاهی بعد از 7روز کاملا پاک شدم .با یه دوره 40روزه کاملا درمان شدم و الان پریود هام هم مرتب شده.خدا ان شاءالله به خانم دکتر سلامتی و توفیق روز افزون عنایت کند


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

سلام دوستان وقتتون بخیرمن نزدیک دو سال تپش قلب داشتم و حالم خیلی بد بود زیر نظر متخصصین اعصاب و قلب بودم این مدت ولی متاسفانه فقط بمن ارامبخش میدادن و اثرا ارامبخش که از بین میرفت دوباره تپش من برمیگشت تا اینکه بمن دکترخامنه ای رامعرفی کردندوایشون علت بیماری من روسردی تشخیص دادند وچهل روزبمن گرمی دادندومن طی بیست روز تپشام بکلی ازبین رفت وحالتای استرس و اضطرابم هم بکلی ناپدید شدند از اردیبهشت سال ٩٦من تا الان تحت نظرایشون هستم و برای هربیماری هم به ایشون مراجعه میکنم و کلا به طب شیمیایی اعتقادی ندارم دیگه خدا به خانم دکتر عزیز سلامتی بده اتشالله که همیشه سلامت باشند و بیماران رابخوبی درمان کنندزنده باددکترعالیه خامنه ای


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

من از مراجعین به خانم دکتر سال ۹۱بودم تیروییدم خیلی پرکار بود و پس از شش ماه مراجعه به فوق تخصص و درمان نشدن پیش خانم دکتر اومدم که خداروشکر به خواست خدا و به دست خانم دکتر پس از یک سال و نیم پیگیری سلامتیمو بدست آوردم. برای ایشون و همکارانشون سلامتی و عمر باعزت از خدا مسیلت دارم.


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان
من تقریبا 34سالم بود به بیماری زگیل مقعدی دچار شدم خیلی بیمارستان ها رفتم حتی بیمارستان پوست راضی اونجا تنها روشی ک به من معرفی کردن فریز کردن بود. من هم مجبور شدم هر از گاهی فریز کنم که سوای هزینش برام خجالت آورم بود و همچنین شلوغی بیمارستان و مسافتشم ک جای خود دارد. دیگه خسته شده بودم یروز اومدم مطب خانم دکتر ایشون با چند تا داروی گیاهی و ذکر و خودمم موضعه ای از چای سبز استفاده میکردم شاید باورتون نشه بعد از مدتی متوجه شدم ک کاملن خوب شدم حتی دکتر منو معاینه هم نکرد در حالی ک بیمارستان منو بارها آزمایش خون و معاینه و خیلی کارای دیگه انجام دادن ولی پیش خانم دکتر در عرض چند روز خوب شدم و خدا رو شکر الان  6 ساله هنوزم خوبم خدا رو شکر میکنم و از خانم دکتر ممنون و براشون آرزوی سلامتی دارم
چند وقت پیشم دچار بیماری کهیر شدم بازم مراجعه کردم و خدا رو شکر تا الان نتیجه گرفتم و خوب شدم بازم ازشون ممنون و آرزوی توفیق و سلامتی از خداوند براشون دارم.


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

سلام.من 24 سالم هست.تمام سلامتی بچه ام و مدیون خانم دکتر هستم.
من وقتی باردار بودم.تو ماه 3 بارداری با سونوگرافی متوجه شدم بچه ام یک کلیه اش پلی کیستیک هستش و حدود 14 تا کیست داخل کلیه وجود داره.
تمام دکترها بهم پیشنهاد سقط دادند.چون اعتقاد داشتند بعد یک مدت اون یکی کلیه هم پر از کیست میشه و کلیه از کار میوفته.این رو هم بگم که برای کلیه پلی کیستیک مجوز قانونی سقط وجود داره.
خواهرم خانم دکتر و بهم معرفی کردند.خانم دکتر با دادن یکسری دارو مثل دوسین و........ باعث شد وقتی بچه ام به دنیا اومد فقط 3تا کیست مونده بود.یعنی 11 کیست از بین رفته بود.هر سونوگرافی که میرفتم واقعا تعجب میکردن و میگفتن غیر ممکنه.بعد از به دنیا اومدن بچه ام دارو ها رو ادامه دادم تا تمام کیست ها رفع شد.
این رو هم بگم که تو ماه 8 بارداری اب دور جنین به حدی زیاد شده بود که بهم گفته بودند تو بیمارستان باید بستری بشم و هر لحظه ممکنه کیسه ی اب بترکه.
اما با دستوراتی که خانم دکتر خامنه دادند کیسه اب به حد نرمال رسید و من تا اخر 9 ماه بچه ام و نگه داشتم.
از تمامی زحمات خانم دکتر ممنونم.
ان شاالله خداوند خیر دنیا و اخرت بهشون عطا فرماید.


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

با سلام
پسر ۴ ساله من مشکل بزرگی لوزه و جمع شدن آب پشت گوش راست داشت و پس از مراجعه به دو تا از متخصصین گوش و حلق و بینی تشخیص به عمل جراحی دادند. ولی پس از مراجعه به دکتر خامنه با استفاده از داروهای تجویز شده ایشان در عرض ۲ تا ۳ ماه بهبودی کامل یافت و فشار گوش از ۶۰۰- به ۴۰- رسید.


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

سلام
آقایی از اقوام مشکل نازایی داشتن بعدازمعرفی شدن توسط من به خانوم دکتروانجام دستورات نسخه ایشان به مدت2هفته بچه دارشدند. انشالاخانوم دکترهمیشه سلامت باشندکه واقعانعمت بزرگی برای ما هستند.


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

من حدود سه سال باردار نمیشدم و دچار تنبلی تخمدان و پلیکیستیک شده بودم از نوع اندرومتریوز که بدخیم بود و دکتر بهم گفته بود که باید عمل جراحی بشم و حدود 80 درصد بعد از عمل دوباره کیست درست میشه و احتمال باردار شدنم خیلی کم میشه تا یکی از اشناهام خانم دکتر و بهم معرفی کرد با سه دوره 40 روزه هم کیستم به طور کامل برطرف شد هم باردار شدم الان هم به لطف خدا و خانم دکتر یه پسر دارم خانم خامنه ای ازتون تا عمر دارم ممنونم .
ظروف مسی قلع اندود از بهترین ظروف برای طبخ انواع غذاها ( به استثنای غذاهای ترش ) هستند .


از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

سلام ,من سال۱۳۸۸,در زایمان سومم که از بی حسی کمر بود دچار کمر درد شدید شدم وحتی گاهی انقدر شدید می شد که نمی تونستم کاری بکنم ,ضمنا مشکلات دیگه ای برام پیش اومده بود
که هر چه دکتر می رفتم فقط می گفتند استراحت کن ومن روز به روز بد تر می شدم تا اینکه به لطف خدا با خانم دکتر اشنا شدم وبا لطف خدا٬تشخیص ودرمان درست ایشون هم کمرم خوب شد وهم مچ دستم که پزشکها گفته بودند که باید جراحی بشه وجا ی امپول بی حسی جراحی که سفت وغده مانند شده بود خوب شد ,وفرزندانم را هم پیش ایشون بردم وخدا رو شکر خوب شدند ومسیر زندگیمون عوض شد
از خانم دکتر خامنه خیلی تشکر می کنم ٬ واز خدا می خواهم که در کنا ر خانوادهاش همیشه سلامت وشاد باشند


 از موارد درمان شده دکتر عالیه خامنه ای - ارسال شده در پیام رسان

سلام
من خانم متاهل و بیست و پنج ساله هستم
یک سال پیش متوجه یک توده زیر شکمم شدم که رو به رشد بودو درد زیادی داشت و به دنبالش پریودهامو نامنظم کرد
سه ماه دکتر های مختلف رفتم ولی متاسفانه تشخیص نمیدادند و یا اشتباه تشخیص میدادند و درمانهای اشتباه میدادند...
بعد از سه ماه یک پزشکی تشخیص دادند به علت سزارینی ک سه سال قبل شده بودم، این توده آندومتریوز هست و باید جراحی بشه
با آزمایشهای دیگه متوجه شدم، سلولهای جفت از سزارین قبلی توی رحمم باقی مونده و به تمام ریه هام پخش شده..
دکتر ها پیشنهاد شیمی درمانی دادند
باید شش ماه،هر دو هفته یکبار دارو میگرفتم...
شلوغی بیمارستان و درد های بی امان دلم و بد اخلاقی پرستارها و بودن تو محیط بیمارستان خیلی تحملش برام سخت بود
بعد از جلسه اول شیمی درمانی که داروهای خیلی قوی ای گرفته بودم و خیلی حالم بد بود،تصمیم گرفتم این درمان رو ادامه ندم به خانم دکتر مراجعه کردم
ایشون خیلی با اخلاق خوب و حوصله به حرفهای من گوش کردند و‌وقت گذاشتند گفتند نیازی به جراحی نیست...با استفاده از روغن های گرم مشکل حل میشه
برای تنظیم پریودهام هم از عرقیجات استفاده کردم برای رفع مشکل ریه هم از چندتا دمنوش و شربتهای مختلف و عسل و در نهایت بادکش...
ضعف عمومی شدیدی بعد از شیمی درمانی پیدا کرده بودم که با این داروها خیلی زیاد بدنم تقویت شد الان بعد از آخرین سی تی اسکنم تقریبا هشتاد درصد مشکلم حل شده و هنوز دارم درمانم رو با خانم دکتر ادامه میدم...

خداوند درمان رو در طبیعت قرار داده برای بشر؛
از افراد متخصصی که ازین معجزه ها آگاه هستند میشه کمک گرفت همینطور که خانم دکتر خامنه ای یکی ازین طبیب های حازق در حوزه زنان و داخلی هستند، ازشون ممنونم و براشون آرزوی توفیق میکنم